سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیا تو دم در بده

تبدیل فرمت در فایل های تصویری امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین اموری می باشد که ممکن است کاربران مختلف کامپیوتر انجام دهند. به عنوان مثال شما قصد دارید تا یک کلیپ تصویری از خواننده محبوب خود را در گوشی تلفن همراه خود داشته و تماشا کنید. به طور مثال فرض می کنیم که فرمت کلیپ مورد نظر AVI می باشد. برای مشاهده این کلیپ در گوشی خود می بایست باید آن را از فرمت AVI به فرمت 3GP که فرمت مخصوص فایل های تصویری تلفن همراه می باشد تبدیل نمود. در چنین مواقعی نیاز به برنامه های تبدیل کننده احساس می شود. البته مثال ما یکی از ساده ترین مواردی بود که می شده در غالب این موضوع بیان نمود. نرم افزارهای متعددی برای تبدیل فرمت فایل های تصویری ساخته شده است که به کمک آن ها کاربران به راحتی نیازهای خود را در این زمینه برطرف می نمایند.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم که علاوه بر فایل های تصویری از فایل های صوتی نیز برای تبدیل پشتیبانی می کند.

 

Super AVConverter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری می باشد که به کمک آن شما قادر خواهید بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی و در کمترین زمان به فرمت دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت MySuperSoft می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای MultiMedia فعالیت می کند. همچنین در این نرم افزار شما قادر به تبدیل فرمت فایل صوتی نیز خواهید بود و می توانید فرمت های مختلف صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی ذخیره سازی فرمت های صوتی تبدیل شده به WAV, MP3, WMA, OGG

- توانایی تبدیل فرمت های صوتی WAV,MP3,OGG,WMA,APE,AAC,AC3,RMA

- قابلیت استخراج صدا از فرمت های تصویری AVI/VCD/SVCD/ DVD/MPG/ASF/ WMV/RM/RMVB/ MOV/QT/3GPP/MP4

- توانایی تبدیل فرمت های تصویری AVI,VCD,SVCD,DVD,MPG,ASF,WMV,RM,RMVB,MOV,QT,3GPP,MP4 برای تبدیل

- قابلیت ذخیره سازی فرمت های تبدیل شده به AVI/ MPEG4/VCD/SVCD/ DVD/MPG/WMV/MOV/ RM/RMVB/iPod MP4/PSP MP4/Mobile Phone MP4/3GPP/3GPP2/ SWF/FLV

و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 8.8.5800 را با حجم 33.4 مگابایت  ( لینک غیر مستقیم )
 
تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations




نوشته شده در تاریخ شنبه 86/5/20 توسط کوروش
درباره وبلاگ

کوروش
کوروش 24 ساله فارغ التحصیل رشته مهندسی کنترل ابزار دقیق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین.
koorush.r@gmail.com
bahar 20
 فال حافظ - قالب وبلاگ


دانلود آهنگ وبلاگ