سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیا تو دم در بده

سلام به همه دوستان عزیز سلامی به شیرینی شکلات آیدین و به تلخی شربت سینه.فرا رسیدن سال جدید سال 1387 را به همه شما عزیزان تبریک می گم البته با کمی تاخیر  و آرزو دارم سال خوب و خوشی در پیش رو داشته باشید و قطار زندگیتان روی ریل های خوشبختی عبور کند.

 




نوشته شده در تاریخ جمعه 87/1/2 توسط کوروش

فقط دانلود کنید و هیچی نگید چون مامور بازی میشه وبلاگو میبندن  نمی نویسم این نرم افزار چیه و به چه درد میخوره از اسمش خودتون بفهمید فقط اینو بدونید همه تو اینترنت دنبالشن .

  icon

Filter.rar

 




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 86/12/16 توسط کوروش

بالا بردن سرعت هارد دیسک

                                                                                                                                                         

برای انجام این کار لازم است که ابتدا در بخش run عبارت system.ini را تایپ کنید و اینتر را بزنید.بعد از زدن اینتر یک فایل اسکی( متن) باز می شود . حال جلوی عبارت [386enh] کلیک کرده و اینتر کنید تا در زیر این عبارت یک خط خالی ایجاد شود. حال در این خط عبارت Irq14=4096 را بنویسید. سپس تغییرات را با زدن گزینه Save در منوی فایل ذخیره کنید. فایل را ببندید و کامپیوتر را ریستارت کنید.

 

 

افزایش سرعت دانلود در نرم افزار Download Accelerator

نرم افزار DAP یا Download Accelerator Plus شاید شناخته شده ترین نرم افزار مدیریت دانلود در جهان اینترنت و به خصوص در میان ایرانیان میباشد. این نرم افزار بیشتر به خاطر افزایش سرعت دانلود و عدم قطع ارتباط پس از دیسکانکت شدن معروف است. اما با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید سرعت دانلود در این نرم افزار را تا حد زیادی بالاتر ببرید.

بدین منظور:
ابتدا نرم افزار DAP را باز نمایید. حال از منوی بالا و قسمت Option به بخش Preferences بروید. سپس به قسمت Advanced رفته و بر روی دکمه View Log کلیک کنید. در پنجره باز شده در صورت وجود متنی آن را پاک کرده و متن زیر را در آن جایگزین کنید.


ereg-dict-ja.xml". Line 2, Position 90
gus7b:ajain "speeder 2
kai[psd]100
se;rec56 kbps

در پایان دقت کنید در صورتی که سرعت اینترنت شما عدد دیگری است آنرا از 56 به سرعت اینترنت خود تغییر دهید.




نوشته شده در تاریخ شنبه 86/12/11 توسط کوروش

دانلود یاهو مسنجر 9

Image

 

Yahoo! Messenger 9.0 Beta
Now with a new friend-happy design!

Your friends come first
Enjoy a fun new look, with more room for friends" images, info, updates.

Express your true self
Add your personality with new Emoticons, plus new skins.

 
Share your passions
Use Flickr to swap photos (and always keep all your friends in the picture).


DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/94074982/ymsgr900_797_us.rar  

Or 
 
و به کمک این برنامه Y!Multi Messenger می تونید هر چند تا آیدی که بخواید Sign in کنید.

and this patch is works for yahoo version 8 and 9 also

Multi Login Yahoo! 8 & 9

File size: 35KB

Download Now




نوشته شده در تاریخ جمعه 86/12/10 توسط کوروش

با این نرم افزار میتونید پسورد های درون کامپبوتر را مشاهده کنید.بابا خواهشن یکی نظر بده همه می یان دانلود می کنن میرن هیچکس نظری پیشنهادی انتقادی نمی کنه.

Image

دانلود کنید

دانلود این نرم افزار یه مقدار مشکله. برای دانلود این نرم افزار ابتدا کلید Alt رو نگه داشته سپس بر رو روی گزینه دانلود کلیک کنید در صفحه بعدی قسمتی رو مشاهده می کنید که نوشته Free باز هم همان کلید Alt رو نگه داشته روی گزینه Free کلیک کنید در صفحه بعد درون Box مورد نظر کد تصویری که مقابل آن نوشته شده را وارد میکنید سپس بر روی گزینه دانلود کلیک میکنید به همین راحتی دانلود میشه.




نوشته شده در تاریخ جمعه 86/12/10 توسط کوروش

اینم یکی از بهترین برنامه های موجود برای ضبط مکالمات شماست که بدون بوق ضبط میکنه

امکانات :
استفاده خیلی کم از حافظه
ضبط بدون بوق مکالمات
ضبط بدون محدودیت
انتقال صدای ضبط شده به اسانی به کامپیوتر
امکان گذاشتم قفل برای برنامه
اجازه خواستن از کاربر برای ضبط مکالمه
و ضبط صدا به صورت خبرنگاری
اجرای اتوماتیک برنامه هنگام خاموش روشن شدن گوشی
و ....

 

نوع فایل: zip Killer Mobile Total Recall v 2.0.2[Updated] S60v3.zip (335.9 کیلو بایت, 1042 نمایش)




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86/12/8 توسط کوروش

دیکشنری موبایل برای گوشی های نوکیا با فرمت sis که روی تمامی مدل های نوکیا کار میکنه با زاهنمای نصب اختصاصی سایت میهن دانلود به راحتی لغات انگلیسی رو به فارسی در موبایل ببینید مناسشب برای تمامی کاربران موبایل+ راهنمای نصب

 

دانلود دیکشنری موبایل نوکیا با حجم 1.29 مگابایت

پسورد www.MihanDownload.com به صورت حروف کوچک وارد کنید!




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86/12/8 توسط کوروش

 

Internet Download Manager ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود به بیش از 500 درصد سرعت فعلی . این برنامه قدرتمند به شما اجازه ادامه دادن دانلود های نیمه کاره رو خواهد داد و بطور کلی از انواع مختلفی از قطع عملیات دانلود پشتیبانی میکنه.به عنوان مثال میتونه دانلود های نیمه کاره ای که به واسطه اشکالات شبکه ، خطاهای اتصال ، خاموش شدن کامپیوتر و . .. رو ادامه بده!!!همچنین محیط ساده و زیبای این برنامه . کار با اون رو بسیار ساده و راحت کرده.این برنامه از تکنولوژی هوشمند و قدرتمندی برای افزایش سرعت دانلود فایل ها استفاده میکنه.بر خلاف برنامه های دیگه که ابتدا فایل مورد نظر رو به چند قسمت تبدیل و بعد دانلود میکنند ، این نرم افزار تقسیم فایل به قطعات کوچکتر را در حین عملیات دانلود انجام میده!این نرم افزار قدرتمند از proxy servers ها ، http ، FTp ، firewalls, redirects, cookies, directories with authorization و . .. پشتیبانی میکنه.
این نرم افزار میتونه به سادگی با مرورگر های Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla و . . کار کنه و با اونها هماهنگی کاملی داشته باشه.همچنین این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی شدن نیز داره .به این معنی که در زمان بخصوصی به اینترنت وصل بشه و فایل مورد نظر رو دانلود ، سپس اتصال خودش رو از اینترنت قطع کنه و کامپیوتر رو هم خاموش کنه!!!از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار میشه به پشتیبانی از HTTPS و محافظت کامپیوتر از ابتلاع به ویروس اشاره کرد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود 3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86/12/8 توسط کوروش
 

  اگر شما هم از دارندگان گوشی های نوکیا هستید و از ناتوانی این نوع گوشی در فرستادن شکلک هائی که توسط گوشی های سونی اریکسون در پیام های کوتاه ارسال می شوند ناراضی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه SMS Wizard می باشد. SMS Wizard این امکان را برای گوشی شما فراهم می کند تا اینگونه شکلک ها را با کیفیت بهتری مشاهده و ضمناً شما هم بتوانید فرستنده این نوع از شکلک ها در متن پیغام خود باشید...

 حجم فایل دانلود :  2.19 مگا بایت

 

Download




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86/12/8 توسط کوروش

 

این برنامه یک قرآن تحت جاوا می باشد که قابلیت خواندن سوره های بلد تا ناس یعنی سوره شماره 90 تا 114 قرآن را که در جزء 30 قرآن هستند را به صورت ترتیل دارد. البته سوره حمد را نیز به صورت صوتی پخش می کند. متن این سوره ها نیز به صورت انگلیسی نمایش داده می شود و قابلیت مرور و جلو و عقب رفتن توسط دکمه های جهت نما نیز وجود دارد. بلندی صدای صوت نیز در برنامه پیش بینی شده است.

 

لینک دانلود مستقیم (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group.com

فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 86/12/7 توسط کوروش
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

کوروش
کوروش 24 ساله فارغ التحصیل رشته مهندسی کنترل ابزار دقیق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین.
koorush.r@gmail.com
bahar 20
 فال حافظ - قالب وبلاگ


دانلود آهنگ وبلاگ