سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیا تو دم در بده
مژده ...
افرادی که از سرویس اینترانت تبیان (اینترنت رایگان) استفاده میکنن میتوانن با استفاده از ترفند زیر به هر سایتی که دلشان بخواهد بروند و درواقع اینترانت را به اینترنت تبدیل کنند.

کافیست به آخر سایت مورد نظر nyud.net:8080. را اضافه کنید.

بطور مثال با این آدرس بریید در سایت دارینوس.

*توجه* شما باید حتمآ از سرویس اینترانت تبیان برای این کار استفاده کنید که یوزر و پسورد آن tebyannet میباشد ولی شماره های تماس آن در شهر های مختلف متفاوت هست که با سر زدن به سایت تبیان و یک سرچ کوتاه میتوانید از شماره ی تماس آن در شهر خود آگاه شوید.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86/5/24 توسط کوروش

انتقال Add List از یک آی دی به آی دی دیگر
همیشه در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر این مشکل بود که با عوض کردن آی دی مجبور بودین دوباره تمام دوستانتون رو Add کنید
اما در ورژن جدید یاهو مسنجر این مشکل بر طرف شده اما خوب خیلی ها هنوز خبر ندارن

حالا برسیم به اصل موضوع !
ID جدیدتون رو ADD کنید بعد انتخابش کنید و کلیدهای CTRL + Shift +M رو بفشارید
حالا از این پنجره باز شده ID هایی که دوست دارید Add کنید رو انتخاب کنید

و اگر همه رو می خواید Select All رو انتخاب کنید .. بعدش ok ...
خوب حالا وارد ID جدیدتون بشید و پیغامی که از ID سابقتون اومده رو نکاه کنید
View Contacts رو انتخاب کنید تا لیست ID ها خودتون رو مشا هده کنید

بقیه اش هم دیگه خیلی ساده اس خودتون متوجه میشید
مثل مرحله اول انتخاب ID و ok ....




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/5/21 توسط کوروش
ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما

در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم ا?زاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، ?ایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. 10 نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد


استارت سریع!

اگر عمل Shutdown در کامپیوتر درست انجام نشود، کامپیوتر در استارت بعدی، برای اینکه هارد را از لحاظ داشتن خطا یا اشتباه چک کند، با برنامه Scandisk استارت می شود که مستلزم صر? زمانی طولانی است. برای اینکه از اجرا شدن Scandisk جلوگیری کنید، به ترتیب زیر عمل کنید:
از منوی استارت بر روی Run کلیک کرده و بعد دستور msconfig را اجرا کنید. سپس قسمت system configuration programs را باز کنید و در قسمت Register، general کلیک کنید و سپس ?رمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را ?عال کنید. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببندید و ویندوز را دوباره استارت کنید.


از کار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سیستم

اگر کامپیوتر شما هنگام بالا آمدن سیستم، آهنگ پخش می کند، در صورتی که آن را از کار بیندازید، کامپیوتر سرعت بیشتری خواهد داشت. برای این کار، به ترتیب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب کنید. پس از آن، پنچره ای باز می شود. در آنجا مشخص شده است که کدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل می کنند. قسمتهایی که با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گویی را در کنار خود دارند بر روی قسمتهایی که می خواهید پخش آهنگ آنها را غیرفعال کنید، مارک بزنید. سپس از منوی Name که در زیر آن قرار گر?ته است، دستور None را انتخاب کنید.


لغو دستور اجرای اتوماتیک برنامه ها

بسیاری از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتیک اجرامی شوند. آیا شما واقعاً به همه آنها احتیاج دارید؟ برای اینکه از استارت شدن اتوماتیک این برنامه ها جلوگیری کنید، از منوی استارت، Run را انتخاب کرده و سپس دستور msconfig را اجرا کنید. از طریق Register و بعد “ Auto Start “ قادر نخواهید بود که برنامه مورد نیاز خود را به صورت مجزا انتخاب کنید، بلکه ?قط می توانید علامت تیک (P) یا ضربدر (×) را از جلوی برنامه هایی که نمی خواهید اجرا شوند، بردارید.


پاک کردن برنامه ها

شما همواره برنامه هایی را از اینترنت Download می کنید. برای پاک کردن آنها از برنامه Uninstall است?اده کنید، که آن را می توانید به ترتیب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پیدا کنید.
برنامه ای را که می خواهید پاک کنید، مارک بزنید و بعد بر روی آیکون Add/Remove کلیک کنید. بدین ترتیب، برنامه به طور کامل از کامپیوتر شما پاک می شود


ایمیل های قدیمی را پاک کنید

ایمیل هایی که به خصوص با فایل های پیوست شده ( عکس، فیلم و فایل های موسیقی ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت کامپیوتر را کاهش می دهند. به همین دلیل، تمام ایمیل های خود را به طور کامل بررسی کنید و آنهایی را که دیگر احتیاجی ندارید، پاک کنید.


Defragment کردن هارد

با دستور Defragment، هارد کامپیوتر خود را مرتب کنید. خود این کار، زمان می برد، ولی در عوض، سرعت کامپیوتر شما را بالا خواهد برد. برای این کار از منوی استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را کلیک کنید.
نکته: پس از شروع عمل Defragment، کامپیوتر را به حال خود بگذارید و هیچ کار دیگری با آن انجام ندهید.


عکس زمینه را غیر ?عال کنید.

این عکسها با وجود همه جذابیتی که دارند قدرت و سرعت کامپیوتر را کم می کنند. بنابراین، بهتر است که عکس پیش زمینه را بردارید. برای این کار با کلیک راست ماوس بر روی صفحه Desktop، Properties را انتخاب کنید و در قسمت Background، دستور None را انتخاب کنید.


فایل های موقت و آدرس های اینترنتی موجود در حافظه موقت را پاک کنید

در حالی که در اینترنت مشغول جستجو هستید، Browser مثلاً (Internet Explorer) کپی سایت های بازدید شده را بر روی هارد قرار می دهد. این کار، عمل جستجو را تسریع می کند، اما به تدریج مقدار زیادی اطلاعات جمع می شود که سرعت کامپیوتر را کم می کند. بنابراین، بهتر است که این ?ایل ها را پاک کنید. در Browser، از منوی بالای ص?حه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب کنید و آن گاه بر روی Delete Files، Delete Cookies کلیک کنید.


کاهش ظرفیت فایل ها و آدرس های اینترنتی که در کامپیوتر ذخیره می شوند.

پاک کردن هر روز فایل های موقت و آدرس های اینترنتی ، واقعاً اعصاب را خسته می کند. شما می توانید Cashe خود را طوری تنظیم کنید که فقط اطلاعات کمی را بتوانید ذخیره کنید.
برای این کار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب کنید. در پنجره باز شده بر روی قسمت Settings کلیک کنید. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظیم کنید.


روزآمد کردن ویندوز

شرکت مایکروسافت به طور مرتب نسخه های update ویندوز خود را برای کاربرانش ارائه می دهد. در نتیجه، قادر خواهید بود که درایوها و فایل های جدید را به صورت رایگان Download کنید. از منوی استارت، قسمت Windows update را انتخاب کنید. با این کار، ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر شما update خواهد.


مراقب ویروسها باشید

بعضی از ویروسها اثر بسیار مخربی بر روی سرعت سیستم شما دارند به همین دلیل باید همواره یک آنتی ویروس قوی را بر روی سیستم خود نصب نمائید و دقت کنید داشتن قویترین آنتی ویروس بدون Update کردن آن عملا? هیچ ارزشی ندارد. به زودی یک ویروس شایع را که اثر بسیارمخربی را بر روی سرعت سیستمها دارد را به شما معرفی مینمائیم.




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/5/21 توسط کوروش
تشخیص آنلاین یا آفلاین بودن افراد با روشی جدید
 
 این ترفند روی تمامی ورژنهای جدید و قدیم یاهو مسنجر قابل استفاده است
بدین منظور
کافی است به سایت اینترنتی
بروید
پس از ورود به صفحه کافی است به جای عبارت
Yahoo ID
آیدی شخص مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ذره بین کلیک کنید
پس از چند ثانیه سیستم برای شما مشخص میکند که آیا فرد مورد نظر آنلاین است یا آفلاین
 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/5/21 توسط کوروش

2 تا نرم افزار توپ گزاشتم دانلود کنید و حالشو ببرید. روش کارشونم آسونه تو قسمت راهنمای فارسی نوشته.



Download UL 8.8.zip 



Download freegert6.zip

نظر فراموش نشه ها




نوشته شده در تاریخ شنبه 86/5/20 توسط کوروش

                    

با این نرم افزار می توانید شماره تلفن افراد را در هنگام چت بدست آورید .

برای این کار فقط کافی است که Sign In کنید بعد در کادر Person ID آی دی طرفرا وارد کنید تا شماره

تلفن آن شخص را به شما بدهد .   

این نرم افزار جالب و پر کاربرد را از دست ندهید . من خودم از این نرم افزار استفاده میکنم.

 بعضی موقع ها جواب میده بعضی مو قعاها نه                        

 دانلود نرم افزار با حجم 1.89مگابایت

توجه دانلود نرم افزار لینک مستقیم نیست توجه

آقا نظر فراموش نشه هاااااااااااا




نوشته شده در تاریخ شنبه 86/5/20 توسط کوروش

تبدیل فرمت در فایل های تصویری امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین اموری می باشد که ممکن است کاربران مختلف کامپیوتر انجام دهند. به عنوان مثال شما قصد دارید تا یک کلیپ تصویری از خواننده محبوب خود را در گوشی تلفن همراه خود داشته و تماشا کنید. به طور مثال فرض می کنیم که فرمت کلیپ مورد نظر AVI می باشد. برای مشاهده این کلیپ در گوشی خود می بایست باید آن را از فرمت AVI به فرمت 3GP که فرمت مخصوص فایل های تصویری تلفن همراه می باشد تبدیل نمود. در چنین مواقعی نیاز به برنامه های تبدیل کننده احساس می شود. البته مثال ما یکی از ساده ترین مواردی بود که می شده در غالب این موضوع بیان نمود. نرم افزارهای متعددی برای تبدیل فرمت فایل های تصویری ساخته شده است که به کمک آن ها کاربران به راحتی نیازهای خود را در این زمینه برطرف می نمایند.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم که علاوه بر فایل های تصویری از فایل های صوتی نیز برای تبدیل پشتیبانی می کند.

 

Super AVConverter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری می باشد که به کمک آن شما قادر خواهید بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی و در کمترین زمان به فرمت دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت MySuperSoft می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای MultiMedia فعالیت می کند. همچنین در این نرم افزار شما قادر به تبدیل فرمت فایل صوتی نیز خواهید بود و می توانید فرمت های مختلف صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی ذخیره سازی فرمت های صوتی تبدیل شده به WAV, MP3, WMA, OGG

- توانایی تبدیل فرمت های صوتی WAV,MP3,OGG,WMA,APE,AAC,AC3,RMA

- قابلیت استخراج صدا از فرمت های تصویری AVI/VCD/SVCD/ DVD/MPG/ASF/ WMV/RM/RMVB/ MOV/QT/3GPP/MP4

- توانایی تبدیل فرمت های تصویری AVI,VCD,SVCD,DVD,MPG,ASF,WMV,RM,RMVB,MOV,QT,3GPP,MP4 برای تبدیل

- قابلیت ذخیره سازی فرمت های تبدیل شده به AVI/ MPEG4/VCD/SVCD/ DVD/MPG/WMV/MOV/ RM/RMVB/iPod MP4/PSP MP4/Mobile Phone MP4/3GPP/3GPP2/ SWF/FLV

و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 8.8.5800 را با حجم 33.4 مگابایت  ( لینک غیر مستقیم )
 
تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations




نوشته شده در تاریخ شنبه 86/5/20 توسط کوروش

تا حالا یک آنتی ویروس خوب داشتین؟… این جمله ای که روی اکثر بسته های ویروس اسکن کامپیوتر مشاهده میکنید اما این بار برای موبایل!

شاهوار موبایل

یک پکیج از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس برای موبایل که میتونه همیشه و همه جا از اطلاعات مهم گوشی شما محافظت کنه !

مجموعه حاضر شمامل 10 برنامه آنتی ویروس برای انواع گوشی های همراه میباشد که شما باید با توجه به سیستم عامل گوشی خودتون یکی رو برگزینید.

برای تشخیص سیستم عامل گوشی از روی مدل به لیست زیر توجه فرمایید:

Symbian UIQ, OS 7.0s
Sony Ericsson P900 Sony Ericsson P910i
Motorola A1000 Benq P30
Other phone models based on this Operating System

—————————————————–

Symbian Series 60, OS 6.1
Nokia 3600 Nokia 3620 Nokia 3650
Nokia 3660 Nokia 7650 Nokia N-Gage
Nokia N-Gage QD Siemens SX1 Sendo X
Other phone models based on this Operating System

——————————————————

Symbian Series 60, OS 7.0s - 8.x
Nokia 3230 Nokia 6260 Nokia 6600
Nokia 6620 Nokia 6630 Nokia 6670
Nokia 6680 Nokia 6681 Nokia 6682
Nokia 7610 Nokia N70 Nokia N90
Lenovo P930 Panasonic x700 Panasonic x800
Samsung SGH D720 Samsung SGH D730
Other phone models based on this Operating System

——————————————————-

Symbian Series 80, OS 7.0s
Nokia 9300 Nokia 9500
Other phone models based on this Operating System

——————————————————-

Windows Mobile 2003 for Pocket PC Phone Edition
Qtek S100 & S200 & To UP
Other phone models based on this Operating System

——————————————————-

Windows Mobile 2003 for Smartphones and Windows Mobile 5.0
Samsung i320 i-mate SP3i i-mate SP5m
i-mate K-Jam Qtek 8020
Other phone models based on this Operating System

 

  لینک دانلود (لینک مستقیم ، مدت دانلود از2007/08/08 به مدت یک هفته یعنی تا 2007/08/15)

::. تمامی نرم افزار های موجود در این بسته به فرمت SIS میباشد .

::. حجم 1/5 مگابایت

::. پسورد فایل : www.shahvar.net




نوشته شده در تاریخ شنبه 86/5/20 توسط کوروش
#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت ؛ بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد)

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.
- فعال کردن پشت خطی
با وارد کردن کد *#43#درشماره گیرتلفن همراه سیستم پشت خطی رابرای موبایلتان فراهم سازید
برای انجام این ترفندشماباواردکردن این کد**21*numberدرشماره گیرگوشی می توانیدتمام تماسهای تلفنی گوشی همراه راروی تلفن ثابت خودمنتقل کنیدبه جای numberشماره تلفن موردنظرراواردکنید.



#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.

#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:
اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

فرمت کارت حافظه گوشی:
به صورت safe mode گوشی را روشن کنید ( برای اینکار درحالیکه دگمه pen (مداد) را نگه داشته اید گوشی را روشن کنید البته درظاهر تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد.) سپس این مسیر را در گوشی بروید: menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card
حالت safe mode بسیار به دردتان خواهد خورد و در مواقعیکه گوشی هنگ کرده و بالا نمی آید احتمالا به دادتان خواهد رسید و باعث می شود گوشی بالا بیاید و بعد از آن بتوانید گوشی را درصورت تمایلتان فورمت و یا کار دیگری بر روی آن بکنید. درواقع کار آن همانند عمل safe mode ویندوز می باشد و در این حالت دیگر اکثر برنامه های کاربردی که در پشت صحنه همیشه در حال اجرا بودند ، دیگر اجرا نخواهند شد و به همین دلیل گوشی اصطلاحا به راحتی بالا می آید. که در گوشی های مختلف کمی متفاوت می باشد و در اسمارت فونها اکثرا باید کلید خاصی را ( کلید ABC و یا PEN ) را نگه داشته و سپس گوشی را روشن کنید.تاکید می کنم که در حالت safe mode شما تغییری در ظاهر منوی گوشی نخواهید دید و همه چیز در پشت صحنه اتفاق افتاده است و یا بهتر بگویم از اتفاق افتادن آنها ( برنامه ها ) جلوگیری کرده است.

#43#*
کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد( آنتن نباشد) تعیین گردیده است.

#67#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**
divert به شماره مورد نظر در هر حالتی.

#شماره*61**
divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply )به تلفن زده شده.

#شماره*67**
divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )



نوشته شده در تاریخ شنبه 86/5/20 توسط کوروش

دانلود کنید و حالشو ببرید

حجمش 27.80 MB

http://www.readiris.ir/goldvpn/avatar_27.gifhttp://www.readiris.ir/goldvpn/avatar_27.gifhttp://www.readiris.ir/goldvpn/avatar_27.gifhttp://www.readiris.ir/goldvpn/avatar_27.gif




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86/2/19 توسط کوروش
<   <<   6   7      >
درباره وبلاگ

کوروش
کوروش 24 ساله فارغ التحصیل رشته مهندسی کنترل ابزار دقیق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین.
koorush.r@gmail.com
bahar 20
 فال حافظ - قالب وبلاگ


دانلود آهنگ وبلاگ